Tjäna pengar
Handla privat

Sälj populära snacks från Fibr!

I ett exklusivt samarbete med Fibr kan ni nu sälja bars som är fria från gluten, mjölk, nötter, mandel, ägg, jordnötter och soja. Smakerna är inspirerade av vår fika-kultur och är lätta att känna igen och tycka om. Perfekt som mellanmål eller varför inte till fikat?

Varje box innehåller 25 bars à 25 g och kostar 299,00 kr. Ni som förening eller klass tjänar 50 kr per såld box.

Sortiment

Hallongrotta
Denna fikabit slungar dig tillbaka till nostalgiska minnen med mormor och morfar (iallafall som vi föreställer oss). Denna tycker vi gör sig bäst under en skogsutflykt i naturen. Vad tycker du? Hola at us!

Kärleksmums
Annan form, samma smak! Vi pratar alltså om den älskade långpannekakan som bland annat går under benämningen kärleksmums. Kärt barn har många namn och vi är eniga i hyllningarna – det ÄR en av våra bästa fikaklassiker! Nu maxad med fibrer och fullkorn, med samma goda smak.

Smakboxar

En smakbox är det bästa sättet att utforska Fibrs smakupplevelser:

Smakbox Mix
Denna provsmaksbox innehåller en blandning av Fibr Låg sockerhalt och Fibr Kola.

Smakbox Kola
Denna provsmaksbox innehåller endast bars från vårt sortiment av Kola som är bakad på kokossocker.

Smakbox Låg sockerhalt
Denna provsmaksbox innehåller endast bars med låg sockerhalt.

Om Fibr

Fibr är ett företag i Edsbyn, Hälsingland, som gör mellanmål och fika utan spår av gluten, mjölk, nötter, mandel, ägg, jordnötter och soja! Fibr bakar alla sina produkter på egen hand i deras fabrik i hjärtat av Hälsingland och älskar att hitta på nya smaker! Nu hittar ni deras sortiment exklusivt hos oss på Foreningskryddor.se för föreningsförsäljning!

userstorecrossmenuchevron-down